lördag 12 april 2014

Vad gör ni en lördagskväll? Jag läser biologi

Det har knappt gått en vecka av den nya perioden, och redan nu inser jag hur tufft det kommer att bli. Sitter för tillfället och pluggar hur människans nervsystem fungerar, vilket i och för sig är helt otroligt intressant och något jag faktiskt gillar men ändå. Det är tufft och mycket jobb i den här perioden, jobbiga men döintressanta kurser. Människans biologi, jag gillar biologi och näst mest inom det människan. Sannolikhet i matematik, helt kul, spel och sådant. Och även den andra matematikkursen, om talför´lider verkar helt kul. Ganska roligt med två matematikkurser man gillar. Poesi kurs i modersmål, kanske inte mi, favorit, men jag älskar ju modersmål så det går. Ellära i fysiken, som jag sagt tidigare jag gillar att veta hur saker fungerar. Och så lite engelska och historia på det där så blir det bra. Men alltså jag har kurser jag gillar i den här perioden, men jag måste jobba stenhårt. Och trots att jag kanske tycker det är intressant föredrar jag nog att inte lägga all min lediga tid på att läsa, men nu blev det så.


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar