torsdag 17 april 2014

När jag far på resa tar jag med mig...

Så här såg det ut när jag packade, och det här har jag med mig i väskan nu...

Stövlar, ett måste

Handskar och mössa

Ett par jeans, blev mitt jävligt-tajta-och-spända jeans

Strumpor och underbyxor

ETT underställ, Ullmax med pinkiga sömmar

De två mysigaste tröjorna, ylletröjan och den vindtäta Holerook tröjan

Polo-skjorta och springbyxor, som kan fungera som ett par extra långkalsonger vid behov

Tre toppar

Sport BH

Hjälm, eftersom det är ett måste då man åker snöskoter enligt mamma. Och så huvan som gett mig och mina systrar trauman från barndomen, men ja ett måste den också

Utebyxor, de vita jag alltid blir mobbad för

Toalettsaker, men INGEN necessär för att undvika att det tar för mycket plats

Sovsäcken, hittade bara min större och tjockare, murr

Handduk

Och så klart en del annat smått men i stora drag det här
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar