söndag 6 april 2014

Sunday everyday

Godmorgon på er, idag är det söndag. Känns helt okej, igår kom Repsu till mig och vi hyrde film och så. Vi kollade Life of Pi. Sjukt bra film och jag tycker den reflekterade boken väldigt bra. Jag märkte typ en sak som inte fanns med, och så några få som var tillsatta men jag tycker i alla fall att väldigt mycket fanns med och liksom få 400 sidor till två timmar är inte lätt så jag tycker verkligen den är bra. På kvällen fick jag ett samtal från Navigatorbalen, vilket ledde till mycket känslor. Jag blev glad över att de saknade mig men samtidigt väldigt ledsen över att jag inte kunde vara där. Ett långt samtal med Kyllis räddade det hela, han är en fin person och en väldigt bra vän! Men nästa år, då ska jag ju vara med.


Läs boken. Se filmen. Älska historien.
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar