onsdag 23 april 2014

Påskgodis

Påsken kom och gick och nog åt ni väl tillräckligt med godis? Själv fick jag ett sådant här stort ägg med ett Kinder ett Mignon och en hel del små chokladägg i.


Och gud vad gott det var, jag älskar alla sorterna och har lite små ägg kvar ännu. Men vet ni vad mitt favoritgodis under påsken är? Jo inte choklad utan de små godisäggen. Färggranna med ett lite hårdare skal och sedan vita inuti. Jag bara älskar dem, det finns riktigt många som inte gillar dem alls men enligt mig är de bäst.


Kan det verkligen hända att man blir trött på choklad? Tydligen för det hände mig den här påsken, och därför har jag ännu kvar ägg. Men det är bra, jag har dem då jag blir sugen men i alla fall så konstigt. Efter Kinderägget kände jag bara nej nu är min kvot full för idag. Och nästa dag åt jag kanske tre små ägg, Mignonägget vågade jag mig inte på förrän hemma eftersom jag inte under hela Lapplandsresan hade orkat äta just någon choklad. Det är väl bra men ändå konstigt, jag brukar var omättlig på godis kan äta hur mycket som helst.

Vilket är ert favorit påsk godis?
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar