fredag 11 april 2014

Att vara vi

Shit vad det var länge sedan. Vart tog alla dagar vägen? Det var ju på onsdagen vi var på teater Jonathan och jag. Och ja det är en två tre dagar sedan. och jag bloggar om det nu!? Skärpning unga dam! I alla fall sjukt bra teater! De levererar i år igen, skratt i två timmar och ja inte ens på scenen kan Rasse låta bli att göra miner åt mig. Trodde jag skulle dö varje gång vi fick ögonkontakt. En av de värsta sakerna var kanske att jag kände igen mig i så jävla mycket. Varför? För att mitt eget förhållande har en massa av exemplen i pjäsen i sig. Pinsamt men sant, satt lite och sneglade åt sidan för att se om Juntti också gjorde det, inte alls säker på det. Tänk att någon gång få se förhållandet ur den andras vinkel. Spännande?





<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar