lördag 1 september 2012

Kyrkan förbättrade mig! Eller var det kanske buranan...

Ja man kan ju aldrig veta om det var kyrka och Gud som fick mig att må så mycket bättre eller om det bara var Burana 600an. Jag mådde så skit på morgonen att jag bara led av tanken på att "mina" konfirmander skulle konfirmeras idag och jag som hjälpledare skulle vara med och hjälpa i kyrkan. Mådde dåligt ännu då konfirmationen började men sedan blev det hela tiden bättre och nu känner jag mig tusen gånger bättre, lite flunssig bara.

//Ei voi teitää jos se oli kirkko ja Jumala joka sai minut parantumaan tai jos se oli se Burana 600. Minulla oli niin huono olo aamulla että ei kyllä tehnyt yhtään mieli lähteä auttamaaan kirkkoon kun "minun" konffislapsilla oli konfirmaatio. Oli huono olo vielä silloin kun konfirmaatio alkoi mutta sitten se antoi periksi ja nytten voi tuhat kertaa paremmin, vähän flunssaa vain.//
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar