torsdag 27 september 2012

PLOPP på er

Har egentligen nog feeling på att skriva ett till provveckoangst inlägg men det skall jag inte. I stället skall jag berätta att jag skall till stallet idag, enda gången denna vecka, och ha lektion. Hoppas, hoppas, hoppas att Roope är frisk, jag skulle verkligen villa ha honom nu när jag inte annars vet alls med vem jag skulle vilja fa o sen så få ja typ varje gång någon annan och då känns det lite som om det alltid skulle bli lite på hälft. Men behöver Roope längre tid på sig att bli frisk är det ju självklart att han skall vila. Men jag hoppas verkligen att han skall bli frisk.

//Tekisi vähän mielä kirjoittaa taas koeviikkoangsti postaus mutta en aio tehdä sitä. Kerronn että olen kohta lähdössä tallille, ainut kerta tällä viikolla, ja on tunti. Toivon niinpaljon että Roope on tänään terve, haluisin tosi paljon mennä sillä koska en tiedä yhtään kenellä muulla haluaisin mennä ja sit kun saan joka kerta jonkun toisen niin tuntuu vähän silleen että juttu jää aina vähän kesken. Mutta jos Roopen tarvii vielälevätä niin tottakai sen sitten pitää levätä. Mutta toivon että hän on terve.//


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar