lördag 29 september 2012

Scared horse and Millis nails

Lackade Millis naglar igår, hade sett denna design då jag sökte inspiration för några dagar sedan och tänkte inte på någon annan än Millis.

//Lakkasin eilen Milliksen kynnet, olin nähnyt tämän designing kun etsin inspiraatiota pari päivää sitten ja en miettinyt ketään muuta kuin Millistä.//

Är inte det minsta bra på att rita men tycker det är så kul att jag gör det ändå, och jag har ganska "professionella" verktyg och papper och pennor om man kan säga så. Har ritat på en rädd häst ett tag nu, vill inte visa hela bilden trots att jag är rätt så nöjd. Men något fint blev det ju inte men är faktiskt riktigt nöjd med ögat och området runt.

//EN ole yhtään hyvä piirtämään mutta pidän silti siitä, ja minulla on aika hyvät varusteet ja papereita ja kyniä ja sellaista. Olen nyt piirrellyt pelokasta hevosta jonkin aikaa, en halua näyttää koko kuvaa vaikka olen ihan tyytyväinen  siihen. Ei siitä kyllä tullut mikään hieno mutta olen ihan tyytyväinen silmään ja alue sen ympärillä.//

Till sist en liten hälsning från lilla Muminpappan som bor på mitt fönsterbräde, han är knappt en cm hög. <3 : Madde

//Lopuksi vielä tervehdys pieneltä Muumipapalta joka asuu ikkunalaudallani, hän on vain yhden cm pituinen. <3 : Madde//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar