tisdag 18 september 2012

Jag har köpt mig mera minne

Har nu äntligen skaffat mig en extern hårdskiva! Nu borde mina 14 000 bilder vara rätt mycket säkrare, fast jag har inte flyttat över dem ännu. Det var dyrt men det behövdes, och som tur betalade mamma hälften...

//Olen nyt vihdoinkin hankkinut ulkoisen kovalevyn! Nyt minun 14 000 kuvaa pitäisi olla aika paljon enemmän turvassa, mutta en ole vielä siirtänyt niitä. Oli kallista mutta tarvin semmoisen, ja onneksi äiti maksoi pulet...//

 Vit såklart!
<3 : Madde

7 kommentarer:

  1. Märke? Antal diskar? HDD eller SSD? Läs- och skrivhastigheter? Accesstid?

    SvaraRadera
    Svar
    1. öööö... int vet ja... dn heter MY Passport tro ja, o d e no ba en disk... hu ska ja nu veta nå sånt... :P

      Radera
    2. Vad är modellnumret (om den har ett)?

      Den kan nog ha flera diskar (skivor), och det är ganska sannolikt om den är på 500 GB.

      Radera
    3. ja har absolut ingen aning, o fö mj e d braba dn funkar så som dn ska :P

      Radera
  2. ooo de sku ja oxå behöva, va kosta den :D ?

    SvaraRadera