söndag 2 september 2012

Pyssel godis och bra sällskap

Träffade scouttyperna idag, vi pysslade grejer att sälja på segelsäsongsavslutningen. Var så kul att träffa och umgås med dem igen. Med det gänget har man nog aldrig tråkigt.

//Tapasin tänään partiotyypit, askarteltiin asioita myytäväksi purjehduskauden päättäreiksi. Oli niin kivaa taas tavata ja olla niiden kanssa. Tämän porukan kanssa ei ole koskaa tylsää.//

Sofia jobbar

Målat av mig, ankare blev mitt motiv på typ allt

Våra träslevar

Pose med trä stekspadar

Vi kom aldrig fram till vad sleven med ett hål i skall användas till

Vi är nog så söta med Lillen

I en låda med normala Haribo godisar hittade jag två stycken sådana här små korta stänger som finns i Klick mix

Bevis på att Lillen har vuxit förbi Crista
<3 : Madde

2 kommentarer:

  1. tjeniiiis mette :p fin blogg! läs min blogg med hörru xd pöss

    SvaraRadera
    Svar
    1. helloj :) tack helt massor! ja ska kolla int din blogg :) bli gärna min läsare :)

      Radera