onsdag 12 september 2012

Sååå sköönt

Nu har jag mina läseordningar klara för hela ettan. Satte just in min kursval på Wilma, utan några jätte stora problem. Fick smått panik efter att internet inte ville sammarbeta efter period 3 men sedan funkade det igen. Kemi kurs 1 som jag hade valt var full men hittade ett perfekt ställe att flytta psykologi kurs 1 till så att ja fick in kemin också. Ni fattar säkert inte hur glad jag är, stressade så mycket över det här. Jag måste fa tidigare från träningarna och prick 18:00 började jag sätta in kurserna. Och nu är sen då klart. Måste bara säga det, trots att det kanske inte var så intressant.

//Nyt minulla on lukujärjestykset valmiina koko ykköselle. Laitoin äsken kurssivalinnat Wilmaan, ilman mitään suurta ongelmaa. Sain pienen paniikin kun netti ei halunnut toimia kolmannen jakson jälkeen mutta sitten sain sen taas toimimaan. Kemia kurssi 1 jonka olin valinnut oli täynnä mutta löysin paikan minne voisin siirtää psykologia kurssi 1 niin että sain kemian sisään. Ette varmaan ymmärrä miten iloinen olen, stressasin niin tämän takia. Minun piti lähteä aikaisemmin herkoista ja tasan kello 18:00 aloitin lattaa kurseja sisään. Ja nyt se on sitten valmista. Piti vain sanoa tämän, vaikka ei ollutkaan niin kiinnostavaa.//


<3 : Madde

4 kommentarer:

  1. Grattis!! :D Ja fick ba några kurser insatta :)alla va fulla ren 2 över fö ja kom int in först på wilma fö ja va i misstag på esbos wilma i ställe fö helsingfors wilma ... :/ måst imoron o tala me studdaläraren ... :)
    Vive <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Seriöst?! Voi gulle, stakin :( hoppas d löser sj, du hade d väl int lika tajt när du to bort franskan? :)

      Radera
  2. ja sa ju att du int sku stressa ;)

    J

    SvaraRadera