torsdag 1 juni 2017

Det jag köpte i Amsterdam

Nu är det äntligen dags för att visa vad jag köpte med mig hem från Amsterdam. Allt jag köpte är faktiskt från Primark och riktigt billigt och inte av bästa kvalité. Men i alla fall.

En randig löst sittande topp. Lite snyggare att ha till exempel på jobbet eller en chilligare fest och så.


En sminkpalett.

Med bronzer, highlight, tre ögonskuggor, rouge och ett läppstift. Dock är den ganska dålig och ger knappt någon färg men den kostade också bara tre euro så kanske helt okej även om det är lite tråkigt.

Ett gång svampar till smink och naglar.

En bikini med mönster och elefanter, ja mönsterdille här hej.


Ett par mjuka shorts som jag mest köpte för att det är Harry Potter.

På vänstra benet står nämligen alla elevhemmen och Harry Potter logon under.

En skön top med Stampe från Disneys Bambi på

En till randig top i samma kategori som den översta, lite snyggare till jobb och så.

En alldeles vanlig grå kofta att bara dra på nästan vad som helst.


En ljusröd klänning.


Med lite mer utsmyckad halsring, hade tänkt ha den här på lördagen då årets studenter har sin dimmission. 

Ett trepack med strumpor i Harry Potter tema.


Dessa Holland strumpor köpte jag inte utan vann i vårt J-rese bingo. Vi hade ett bingo med vad som hände under resan och jag var den som snabbast fick två rader. Kul!

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar