måndag 19 juni 2017

Vecka 25

Ny vecka igen och fylld med planer den också. Har på känn att det kommer att dröja innan jag har mycket ledig tid. Men bra så, det är ju bra att ha saker att göra, även om mycket för tillfället blir lite och hänga.

I dag efter jobbet ska jag för sista gången rasta hundarna Kutsi och Seppis i Dickursby. Och på kvällen ska jag sedan till Drumsö för att träffa två andra hundar, som jag kommer att rasta på onsdag kväll, så Tassuvahti uppdragen fortsätter. På tisdagen blir det sedan träning utomhus (ett till poäng i sommartävlingen) och på onsdagen inomhusträning plus rastningen då. 

På torsdagen har jag en arbetsskolning till nästa projket jag ska börja ringa och så drar jag till Porkala. För att fira midsommar och vara kattvakt. Har ju inte ens hunnit berätta här att Doris fått sex stycken ungar! Ska försöka lägga upp ett inlägg om dem i kväll. Och så blir det resten av veckoslutet att vara kattvakt och fira midsommar och hjälpa till med bröllopsförberedelser. 


Vad har ni för planer den här veckan?
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar