fredag 30 juni 2017

Nextory igen!

När jag avslutade min Nextory senast för nästan två månader sedan hoppades jag ju på att få någon sorts rabatt på om jag ville bli med igen. Ni vet, få en månad gratis om du registrerar dig igen. Hade inte fått något och tänkte att äsch då det var visst här, för det gick inte att få flera "testperioder" med samma bankkort även om man hade olika koder. Men så en vecka sedan kollade jag in min mejl lite noggrannare, och kollade upp vad det fanns för mejl i kampanjer fliken. Och där fanns ett erbjudande om att få Nextory för endast 9 kronor första månaden. Och en euro är jag ju nog villig att betala så jag körde till. Så nu kan jag återigen läsa vilka böcker som helst som finns i appen och även lyssna på ljudböcker. Precis som jag älskar. Läser för tillfället en fantasybok som heter "Timglaset", riktigt bra faktiskt och ganska ny tror jag. Kommer så klart ett läslust inlägg på det sedan. Har bara hittat så många böcker jag vill läsa igen, där ibland tre stycken serier med flera böcker i varje så får se hur mycket jag hinner läsa och hur jag ska göra sen. Om det går som förra gången kanske jag fortsätter vara inloggad i appen en tid efter att jag avslutat abonemanget. Vet faktiskt inte vad som hände, men jag kunde utan problem läsa och surfa vidare i appen även om det då jag gick in på datorn visade att mitt abonemang var uppsagt och att jag inte längre kunde läsa böcker. Man ja, jag är otroligt glad och taggad över det här!


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar