måndag 12 juni 2017

Det jag fotograferar

För två veckor sedan var vi och seglade hem scoutbåten Navigator från Lovisa till sommaren. Det är länge sedan så jag skriver inte direkt något inlägg om det mera tänkte jag men jag knäppte ändå några bilder där och då jag kollade igenom dem slog det mig att det beskriver ganska bra det jag brukar och tycker om att fotografera. Så i stället blir det ett lite sådant inlägg.

Vi kan ju börja med hundar, mitt favoritdjur och det bästa som finns i världen. Med zoomen får jag dessutom dem fångade på bild utan att det blir otroligt pinsamt då ägarna märker. Och hundar får man enligt lag fotografera hur mycket som helst och publicera så det är ju bra.


Så är det närbilder på naturen, detaljer och bara helt enkelt "snygga bilder" på naturmotiv. Som här som jag fångade brännässlorna för att jag tyckte mönstret i bilden blev snyggt och att bilden på kottarna fick ett fint djup och snygg skärpa.


Och till sist var det sjöbevakarnas båt som kom in och kollade att allt var okej, båtar är ju schysst och så.

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar