lördag 13 december 2014

Varför gör jag det här?

Vem var det som sade på allra första mötet inför julskådespelet att hon inte vill sjunga, att hon inte sjunger under några villkor? Jag, ganska naturlig eftersom jag är så tondöv man kan vara. Vem är det som hör sig själv säga, en vecka före föreställning "Okej då jag kan väl testa att sjunga"? Jag igen... Vad hände där liksom? Jag vet faktiskt inte, men jag ska skriksjunga två verser, det är en duett och min mikrofon ska vara avstängd och musiken är så högt att jag hoppeligen och antagligen inte kommer att höras men i alla fall. Då jag sagt åt några att jag ska sjunga, är reaktionen ett skrattanfall, ja men jag kommer stå på scenen och sjunga, det som jag har sagt att jag aldrig kommer att göra, det värsta som skulle kunna hända. Jag är allt bra galen, men jag gillar ju att uppträda och bjuda på mig själv helt tydligt.


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar