lördag 27 december 2014

Julklappar 2014

Bloggen vägrade godkänna bilden av den största julklappen, som jag fick en del av, resten köpte jag själv. Nu har jag nämligen en iPhone 6, sjukt lycklig, vit med guld baksida. Men här är det andra.

En bok om hemma stället Porkala av Junttis familj, deras släkting som har skrivit den

Av min secret santa, som i åt var Bast världens finaste tekanna, nu kan jag verkligen bli tebög, som jag har planerat att bli som stor. Den är så fin

Av honom fick jag även en bok jag önskade mig, den berättar om Monty Roberts väg till sin hästkarriär. Han tittade på vilda mustanger och lärde sig hur de fungerar.

Choklad i mängder, och biobiljetter

En kalender med halvnakna sjöfartsstuderande av Niklas, måste jag välja mellan den och vår ABI-kalender eller är det okej att ha båda?

En söt nyckelring av mamma

Ett par alldeles egna yllesockor med mitt namn på av Junttis farmor

Och min älskade pojkvän köpte kläder åt mig, en riktigt fin röd tröja jag hade på mig på juldagen, det var duktigt av honom!

Ett halsband med ett hjärta i sten av Aija och Lumi

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar