söndag 21 december 2014

December?

Den vakna tiden jag har varit hemma i december och speciellt den senaste veckan kan faktiskt räknas ganska lätt. Men för risk att det faktiskt är mer än jag inbillar mig tänker jag strunta i att räkna. Men som sagt har jag hängt i skolan precis alla vardagskvällar den här veckan, den enda dagen vi inte hade julskådespelsövningar hade vi så klart CERN möte (och jaa jag är sjukt hypead över att jag är på väg till CREN i januari, mer om det en annan gång). Och på fredagen åkte jag till Hangö med mamma, och det var hur kul som helst jag hann nämligen träffa Hangökillarna Lukas och Eemeli, och tr det eller ej jag gick på en futsal match. Och ja ni får skratta, men vad gör man inte för att träffa sina vänner. Kanske ni nu förstår lite bättre varför det enda man hört här på bloggen är ljudet av syrsor i öknen eller något. Igår ver det min kusins födelsedagskalas och så spenderade jag resten av kvällen med Jonathan här hemma. Och på morgonen insåg jag att nu måste jag städa, mitt rum kan inte se ut så här, eftersom jag i stort sett använt det som tågstation och mellanlandsningsplats och byte av saker har det blivit ett kaos. Så jag satte på julmusik och började, och det ser redan bättre ut. Idag blir det glögg hos systern min och sedan ridlektion, och solen skiner, det blir en bra dag.

Försenad från valet om den nya äktenskapslagen

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar