måndag 4 mars 2013

Sweet dreams!

Gonattpussar till alla! Inget speciellt gjorde jag som sagt, utom åkte tåg lite av och an och var ett pr timmar i Böle där emellan. Kollade bl.a. egenom allt det jag filmade under förläggningen med Junttis Go-Pro. Och ja vad skall man säga... Jag vet åtminstone hur jag skämmer ut mig! Vi fick många goda skratt,  95% åt just mina fjantanden. Väntar på att han klipper ihop dem till något vettigt. Synd att batteriet i kameran tog slut i början på söndagen så det mesta är från lördagen, men det som finns av söndagen är bland det roligaste... Så skall ni också få se när patrull s/y Blåval dansar bikinidans inför alla sex kårerna på lägerbålet!

//Yöpusuja kaikille! Ei mitään erityistä tänään, matkailin junalla vähän edes takaisin ja olin pari tuntia Pasilassa siellä välissä. Katsottiin m.m. läpi kaiken mitä olin kuvannut Juntin Go-Prolla viikonloppuna. Ja mitä voi sanoa... Ainakin osaan nolata itseni! Saatiin monta hyvää naurua, 95% juuri minun hölmöilylle. Odotan että hän leikkaa ne yhteen johonkin kivaan juttuun. Harmi että kameran akku loppui sunnuntai aamuna joten melkein kaikki on kuvattu lauantaina, mutta se pätkä joka on sunnuntaina kuvattu kuuluu kyllä hauskimpaan osaan... Sitten saatte nähdä kun vartio s/y Blåval tanssii bikinitanssia kuuden partiokunnan edessä lirishowssä!//


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar