måndag 4 mars 2013

Mina måndagar

Någon annan som har problem med att få saker gjorda på måndagar? Jag har! Jag kan seriöst jobba häcken av mig resten av veckan och jag tänker precis alltid; Varför gjorde jag inget på måndagen då jag inte hade något annat??!!! Det känns väl på något sätt lugnande att hela veckan är framför så jag behöver inte ännu idag. Tyvärr behöver man! Speciellt om man som jag tänker ha något annat varje veckoslut fram till provveckan. Men jag gillar, det blir en massa program med mina scoutkillar, och det har ju redan börjat med förra veckoslutet. Men som sagt måste få något gjort nu också.

//Joku muu jolla on ongelmia saada jotain tehtyä maanantaisin? Minulla on! Voin oikeast tehdä ihan mahdottoman paljon koko muu viikko  ja mietin ihan aina; Miksi en tehnyt sitä maanantaina kun ei ollut muua??!!! Tuntuu kai jollakin tavalla rauhalliselta tietää että on koko viikko edessä että en tarvitse vielä tänään. Valitettavasti täytyy! Ainakin jos aikoo olla jokaisen viikonlopun koeviikkoon asti jossain muualla, kuten minä. Mutta hauskaa on, paljo ohjelmaa partiopoikian kanssa, ja sehän alkoi jo viime viikonloppuna. Mutta ny pitää oikeasti saada jotain tehtyä.//



Dessutom gråter jag över Erik och Tone som inte fick komma med i Mello finalen! De är fan bäst!

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar