måndag 18 mars 2013

Blir nog kanske omtent

Igår var det då tentskriving och sedan hemfärd. Tenten gick helt okej, klarade försa delen oväntat bra (den del som alla andra missade på) men navigationsdelen... Trodde jag hade 5/7 uppgifter rätt men så fickjag veta att den ena hade jag tagit lite fel men hoppas nog på poäng från den också. Det är ganska på gränsen nu men vi får se och annars så skriver jag om, och det är jag nog inte den enda som gör. Det var ju också fint att jag hade kameran med, tog ju hela 8 bilder. Men vi satt ju nog bara på föreläsningar.

//Eilen kirjoitettiin koe ja sitten lähdettiin kotia päin. Koe meni ihan ok, ensimmäinen osa meni yllättävän hyvin (osa jossa kaikki muut mokasivat) mutta merisuunnistus... Luulin että minulla oli 5/7 tehtävästä oikein mutta sain sitten tietää ettäyhdessä niistä olin laittanut vähän väärin mutta toivottavasti saan jotain pisteitä. Aika rajoilla on kyllä mutta saa nähdä ja muuten kirjoitan uudelleen, ja en ole ainoa joka sen tekee luulen. Ja hyvä että minulla oli kamera mukana, otin huimat 8 kuvaa. Mutta mehän istuttiin vain tunneilla siellä.//

Tre grejer som gjorde att vi klarade oss genom de väääääldigt långa föreläsningarna



Och så två super pupsiga på Kyllis

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar