onsdag 6 mars 2013

Kämpar mig framåt

Inlämningsuppgifterna så gott som gjorda och läst veckans fysikdos. Räcker med skola idag! Är ju klar lite i förtid till och med. Riktigt bra träningar idag dessutom, var helt on fire!! Imorgon blir det skol korgboll turnering = ingen skola, missar matematiklektion :/. Låter nördigt men man är så borttappad efter att ha varit borta bara en timme... Skall nog väl klara det på något sätt hoppas jag... Men skönt skall det bli att ta lite avstånd från skolan och bara få sporta och springa och spela på korgbollspalnen igen. Gillar nog den sporten rätt mycket även om jag inte spelar längre, varje gång jag får ta i bollen och springa över planen tänds gnistan i mig igen, men spela på allvar... Näääee inte min grej längre.

//Sisäänjättaämstehtävät suunnilleen tehtyjä ja olen lukenut viikon fysiikan annos. Riittää kouluasiota tänään! Olen valmis vähän etuajassa. Hyvät treenit tänään, olin ihan liekeissä!! Huomena koulu koripala turnaus = ei koulua, olen poissa matikantunilta :/. Kuullostaa väärältä mutta on oikeasti ihan poissa jos on missanut yhden tunnin... Toivottavasti pärjään silti... Mutta ihan kivaa saada olla vähän poissa koulusta ja vain saada urheilla ja juosta ja pelata koripallokentällä taas. Pidän siitä lajista vaikka en enää pelää, joka kerta kun saan pallon käteeni ja saan jousta kentän yli liekki syttyy minussa taas, mutta pelata kunnolla.... nåååå ei minun juttu enää.//


Kumppis läser min blogg! (och jepp, han har skaffat blogg!)

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar