torsdag 21 mars 2013

Living in a dream!

Ja, jag lever verkligen i en dröm då jag får sitta på den där svart söta vackra prinsessan! Var först lite orolig då hon var så himla bitchig i boxen, hade en riktigt stoig dag. Inget var bra och allt skulle man klaga över, försöka bita o sparka och springa över mig. Nå sedan då jag satt upp på henne och vi började öva öppna var hon drömponnyn igen. Efter 15-20 minuter gick hon i form konstant resten av timmen. Och allt berömmet vi fick! Bara ett fåtal rättelser, aldrig har man väl fått mer beröm än rättelser på en lektion. Dessa stunder lyser verkligen upp min vardag, trots att det lite leder till att jag hemma inte har en enda ledig minut. Men en hemsk lektion utan att något går bra skulle jag inte klara av i den a situation.
<3 : Madde







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar