tisdag 5 mars 2013

Hejhopp!

En del bättre feeling att få saker gjorda idag, har gjort läxor och lackat naglarna. Nu skall de torka ordentligt och sedan skall jag arbeta bort en del från periodsplaneringen. Kollade in nästa period och den verkar såå mycket bättre en den jag har nu, fastän jag har full period och t.o.m två finska kurser! Men jag har två ämnen jag inte har prov i, och fysik provet var inte insatt i provveckan ännu i alla fall :P. Längtar! Men ännu ungefär en månad denna hemska...

//Vähän parempi fiilis saada asiota tehtyä tänään, olen tehnyt läksyt ja lakannut kynnet. Nyt niiden pitää kuivata ja sitten teen vähän pois jaksosuunnitelmastani. Katsoi ensi jaksoa ja se nayttää niin paljon paremmalta kuin tämä, vaikka on täys jakso ja jopa kaksi suomen kurssia! Mutta minulla on kaksi ainetta jossa ei ole koetta ja fysiikan koe ei ole vielä laitettu koeviikkoon siisään :P. Odotan! Mutta vielä suunnilleen kuukausi tätä hirveää jaksoa...//



<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar