lördag 18 augusti 2012

Stallet byttes ut mot träning

Som rubriken säger for vi inte alls till stallet. Så i stället bestämde jag mig för att ta ett 45 minuters NTC träningspass, vilket som alltid var tungt men riktigt skönt. Dessutom har jag fixat till mig en samhällslära bok att låna till mig. Jess! Nu har jag alla böckerna till första perioden, utom matematik då men där har vi inte ännu fått veta vad för bok vi skall ha.

//Me ei sittenkään menty tallille tänään. Joten Päätin ottaa 45 minuutin NTC passin, mikä oli kuten aina rankaa mutta tuntui hyvältä jälkeenpäin. Lisäksi olen hommannut minulle yhteiskuntaoppi kirjan lainattavaksi. Jess! Nyt minulla on kaikki kirjat ensimmäistä jaksoa varten, pitsi matematiikka mutta siihen ei olla vielä saatu tietää mikä kirja pitää olla.//


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar