fredag 10 augusti 2012

Man får passa på att göra sådant här när man har tid

På morgonen tog Becca och jag tåget till Sello för hon skulle kolla skor och ja jag hittade faktiskt en del själv också, och kollade på några grejer som jag skall köpa snart...

//Aamulla otettiin Becan kanssa juna Selloon koska häen piti katsoa kenkiä ja löysin itsekkin vähän juttuja, ja katsoin vähän asioita jotka tulen ostamaan myöhemmin...//

 Två nagellack med smal pensel och metallpipett och ett matt topplack 
Ny mascara inför skolstarten



Dessa två härliga små dekorationerna till iPhonen fick jag som födelsedagspresent av Becca, eftersom ingendera hade köpt födelsedagspresenter bestämde vi att man fick välja något man ville ha och så köpte den andra det. Dessa har man i "hörlurshålet"då man inte har hörlurarna i. Eftersom ugglan är guldfärgad har jag den nu då den passar med mitt guldfärgade skal.

//Nämä kaksi koristetta iPhonelle sain Becalta syntymäpäivälahjaksi, koska kukaan meistä ei ollut ostanut synttärilahjaa toiselle tehtiin niin että sai valita yhden asian jonka halusi ja sitten toinen osti sen. Nämä laitetaan "kuulokereikään" kun ei ole kuulokeita siellä. Koska pöllö on kullanvärinen käytän sitä nyt koska se sopii yhteen kullanvärisen kuoren kanssa.//

Direkt efter Sello åkte jag in till Böle och chillade några timmar hos killen och ja nu sitter jag och lackar mina naglar (kanske publicerar jag den redan idag). Det är sådana här dagar man måste fira innan skolan och stressen sätter igång.

//Heti Sellon jälkeen otin juna Pasilaan ja chillailin muutama tunti pojkäystävän luonna ja nyt istun ja lakkaan kynnet (ehkä postaan ne jo ntänään). Tällaisia päiviä pitää viettää nyt ennen koulun ja stressin alkua.

<3 : Madde 

2 kommentarer: