söndag 19 februari 2017

Saknar en lurvig kompis

Nu har jag i ungefär en halv timme läst igenom en hel del bloggar jag helt enkelt inte hunnit med på ett teg. Och i många syns hundar och katter på bilder och det skrivs om dem. Och som ni nog vet är djur någonting alldeles extra för mig och jag kände verkligen att jag just nu skulle vilja ha någon som ligger bredvid mig som jag kunde sträcka ut handen till och borra ner den i en päls. Har inte umgåtts med något djur, förutom Patsy på torsdagen då, på för länge nu. Men på fredagen ska jag till Porkala och då hoppas jag på att få mysa och kanske sova med Doris (vissa frågar ibland om jag kommer dit för att träffa Jonathan eller Doris, och jag har ju nog varit där för att hälsa på Doris utan att Joanthan varit där) och en vecka senare ska jag ha hand om Vili i två dagar. Mys. Kanske jag någon kväll den här veckan måste hinna gå ut med Chili också. Jag vet hur bindande det är men jag skulle verkligen verkligen villa ha en hund så småningom. Men först Sverige.

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar