fredag 2 januari 2015

Var är min lista?

Ver är min lista på blogginlägg jag kan skriva d jag behöver den? Jo hemma så klart, där i min lilla låda ligger häftet dit jag kan skriva ner en tanke jag kommer på men inte ska blogg om just då. För just nu skulle jag helst inte skriva ett inlägg utan huvud eller fötter, och dessutom finns det inte hemskt mycket att berätta härifrån stugan nu, idag är det riktigt dåligt väder och näst intill regnar ute, blä.

Fick en snilleblixt, jag skulle ju visa nattbilderna. De var inte så jätte lyckade direkt...




Månen lyste otroligt starkt och jag måste ha normala slutartider då det annars blev för tok för ljust

Ja och stjärnorna, låt oss bara glömma dem, ingen aning om varför träden blev röda heller...

Det är stjärnor jag lovar

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar