söndag 4 januari 2015

#torrseglapåoboy



Ett galet bra möte idag! Jag är så himla taggad inför en ny scousässong, även om jag tyvärr inte tog på mig just någonting, på grund av de där proven ni börjar höra alltför mycket av. Vi delade upp oss i grupper och själv var jag snabb att lägga till mig i den minsta gruppen, kårens medier. Nu har jag rätt att lägga upp inlägg på vår Facebook sida, skriva blogginlägg och skriva saker på hemsidan i kårens namn. Dessutom, det jag är allra lyckligast över, vi har ett Instagram konto för kåren! Vi fixade och gav användarnamn och lösenord till alla ledare och explorer, så nu är det bara att gå in och följa @ssk_porkala på Instagram!!! 


Efter mötet skjutsade jag hem Jonathan och Cappe och stannade där en liten stund, myst med Jeppe och kramade sedan hejdå till min soldat som från och med imorgon leker krig i Ekenäs i ett år.


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar