måndag 5 januari 2015

Förändringar

Vad tycker ni om den nya headern? Jag är riktigt dålig på att meditera bilder och speciellt på att klippa ihop dem men jag kände att det behövdes något nytt, och den här bilden har jag i alla fall länge tänkt att jag skulle kunna ha som header. Men säg vad ni tycker vet jag! Och om ni kollade in medan jag höll på att ändra ber jag om förlåtelse, först var kvalitén alltför dålig och sedan rymdes den inte men nu är jag i alla fall relativt nöjd. Kommer väl att kunna köra så här en tid framöver nu igen.


Och så en annan sak. Nu har jag äntligen gjort det, ändrade min bloggadress. Så som ni ser hittar ni mig nuförtiden på prinsessanmaddes.blogspot.com. Kändes som ett bra tillfälle att ändra nu då jag ligger i en svacka då jag inte har bloggat så mycket och därför inte haft ett jättebra läsarantal, så ny blir det liksom en ny start, och början på 2015!

<3 : Madde

2 kommentarer: