torsdag 22 januari 2015

Vad gör jag?

Det är inte det att jag inte har någonting att blogga om. Inte heller att jag inte vill, jag älskar bloggen och vill verkligen ha den aktiv. Men jag har gjort mitt val, jag tänker bli student med hyfsade vitsord, inte som de där toppeleverna men ändå så att jag kan visa upp mitt betyg utan att skämmas. Och för att nå det krävs det jobb, det krävs jobb av mig. Och eftersom jag samtidigt vill upphälla lite socialt liv och ändå leva ganska fullt ut mina sista veckor i skolan jag verkligen har tyckt så mycket om, skolan som förändrade mitt liv och min plats där jag är varje dag och trivs hur bra som helst. Då är det bara s att loggen ligger på is. Jag kommer att blogga då och då, alltid försöka uppdatera stora händelser och evenemang och så vidare. Men jag tror att det, som det nog har varit redan en tid kommer att komma upp mindre vardagliga inlägg en tid. Men ge mig två månader och jag tror att jag kör på som normalt igen. För jag trivs verkligen med bloggen, jag gillar att skriva, jag gillar att fotografera, jag gillar att synas och jag gillar att publicera. Det är en perfekt kombination för mig.

Jag fick sitta vid platsen för det landets, som i mina tankar är paradiset på jorden, plats i FNs stora sal

<3 : Madde

2 kommentarer:

  1. Mina bästa tips är att skriva så många inlägg som möjligt nu på förhand och tidsinställ dom. Eftersom du kommer skriva studenten skall ju det absolut komma i första hand och bloggen senare. Jag tror ändå att du kommer att ha tid en stund per dag att kika in på bloggen (jag lovar, man orkar inte läsa non-stop) och då är det enkelt att endast klicka in sig på ett utkast-inlägg, granska det och publicera :)

    Trots att jag inte har något sådant som studentskrivningar, men universitetsstudier, så har jag säkert 30 stycken opublicerade inlägg som väntar i listan. Det är så enkelt att bara klicka sig in i publicera :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sjukt smart alltså och jag har verkligen försökt, men det leder ändå till att jag vill publicera fler inlägg än jag hinner skriva, tyvärr... Men tack för tipset!

      <3

      Radera