söndag 28 januari 2018

Vecka 4

Vecka fyras sista dag, veckan då jag tog upp bloggandet igen, fick så mycket bra respons och kärlek på det och gjorde faktiskt mycket bra, inte så speciellt men som ändå gjorde att jag mådde ganska bra. Så jag vill summera den här veckan med en lista. Och även om största delen av söndagen är kvar och därmed bland annat en familjemiddag så tänker jag ändå publicera det här inlägget nu.

Veckans roligaste: Har inte gjort någonting supersuer roligt men bland annat veckoslutets jobb, att vara med Louise på stallet (ja jag har nyheter), teaterövningen, J-komms årsmöte (mer om det i morgon) och att spela badminton har förgyllt min vardag.

Veckans tråkigaste: Vädret eller skolarbetet som ju aldrig tar slut.

Veckans bästa dag: Ingen dag har tyvärr stuckit ut speciellt, något bra och sämre med varje dag.

Veckans låt: "Fields of Gold" som jag alltid lyssnar på då jag är nere.

Veckans mysigaste: Veckoslutets hundar!

Veckans tårar: Sorgetårar för personer jag saknar och lyckotårar för att jag ändå har så fina människor i min omgivning.

Veckans köp: Tror inte att jag har köpt någonting materiellt. Mest pengar har det gått åt hos tandläkaren den här veckan, men annars kanske ingredienserna till en tacopaj.

Tittade igenom gamla bilder på Vili och titta nu bara på den där bebisen!

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar