lördag 27 januari 2018

Så mycket kärlek

Jag vill börja med att säga ett så enormt tack. De senaste dagarna har jag gråtit av tacksamhet nästan lika mycket som jag har gråtit av sorg. Aldrig någonsin trodde jag att jag skulle kunna få så mycket kärlek genom att skriva ett slarvigt blogginlägg om min livssituation just nu. Aldrig trodde jag att så många verkligen tyckte att jag behövde och förtjänade all den kärlek jag fick. I form av kommentarer, virtuella kramar, meddelanden och allt annat jag fått de senaste dagarna som svar på två för mig känsliga inlägg.

Jag ville bara skriva ett sådant här inlägg för att verkligen försöka visa hur otroligt tacksam jag är. Varje hjärta i en kommentar, varje meddelande, varje like har verkligen gjort att jag har känt mig så otroligt tacksam och rörd. Och det värmer att folk vill visa att de bryr sig, det betyder mycket. Tack!


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar