onsdag 24 januari 2018

Ibland stormar det

Det här är ett av de jobbigaste inläggen att skriva. Och även om jag har skrivit inlägg här under min paus och egentlgien vill fortsätta blogga är det det här inlägget som ligger där i vägen. För det måste upp först. Jag måste förklara och berätta om varför jag tog en sådan paus, och varför jag inte har varit på topp. Men sanningen är att jag egentligen inte orkar skriva om det ännu. Så jag säger det bara, Jonathan och jag har gjort slut. Det är väldigt tungt och jag orkar inte skriva om det här ännu. För tillfället försöker jag bara ta en dag i taget, för ledsen är jag varje dag, varje dag känns det så jobbigt att jag inte förstår hur jag ska klara av det. Men vi får se, jag hoppas nu på att kunna skriva lite andra inlägg här på bloggen, om vad jag gör och så. Och eventuellt i framtiden skriva mera om det här.


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar