onsdag 12 april 2017

Improvisationslekar, barnkalasmat och tävlingar

Vad gjorde ni på måndag kväll? Jag gick på sits om ni undrar. Nämligen spexsits, för dem som är med i årets spexteam. Själv kan jag ju inte närvara på hösten då spexet går av stapeln men jag är med i manusskrivargruppen och kommer att hjälpa till med allt jag kan innan jag åker iväg. Så därför fick även jag gå på sits. Det blev coctailstickor med köttbullar ost och vindruvor till förrätt samt chips med dipp och till huvudrätt hamburgare och hashtag pommes frites. Och som om det inte var nog blev det varm kladdkaka med glass till efterrätt. Tror nog det var den godaste sitsmaten, dock blev jag så mätt att jag inte klarade av att äta allt, tyvärr skulle så ha velat. Och under sitsen var det en hel massa program, allt från olika improvisationslekar till designtävling av haalarmärket som kommer att göras till alla som varit med. Det som Joel och jag designade var otroligt fint, en scen med de klassiska teatermaskerna och så skkumppaflaskor som publik. Tyvärr blev inte den vald utan en annan, såg inte den så noggrant men det blir säkert fint det med. Jag hade tänkt gå hem ganska tidigt, det var ju ändå måndag. Men det var så mycket program och tävlingar så det slutade med att jag var hemma ett på natten. Men man går inte mitt i limbotävlingen. Jag antar att det blir så här då teatertokar umgås. Det bästa!

Legendariska från förra året 

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar