lördag 12 januari 2013

Vad kan jag mera?

Var med Natte till stallet idag, fick rida Portu igen. Inte alls lika kul som förra gången. Helt okej men fick nog lite samma känsla som på torsdagens ridlektion, jag kan inte rida mera. Enligt alla har min sits blivit mycket bättre men jag känner inte själv något av det, jag känner bara att jag inte får det att funka... Kanske det ännu blir bättre, bara inte så kul att i princip det enda som du tror att du kan någorlunda så får du ett sådant bakslag. Nåja hoppas det löser sig.

//Olin Naten kanssa tallilla, sain mennä Portulla taas. Ei yhtään yhtä kivaa kuin viimeksi. Ihan ok mutta sain vähän saman fiiliksen kuin torstain tunnilla, en osaa ratsastaa enää. Kaikki sanovat että istuntani on parantunut paljon mutta itse en ole huomannut mitään, tuntuu vain siltä etä en saa sitä toimimaan... Ehkä se parantuu, ei vain niin hauskaa että ainot asia jota luulet että osaan jotenkuten ja sitten tulee tollainen takaisku. No mutta toivottavasti se siitä.//

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar