tisdag 29 januari 2013

En del checkat

Kom hem mycket tidigt från skolan, jag mådde så illa. Men då jag nu mår bättre har jag varit hur effektiv som helst. För det första har jag meddelat en del Flingangrejer, vilket är skönt att få överstökat. Och nu skall ni vara stolta över mig, jag har nämligen kollat på sommarjobb och skickat iväg 6 mejl angående det. Hoppas på att det blir radio eller tidning i sommar, kanske en hel sommar i Hangö vem vet...

//Tulin tänään kotiin aikaisin koulusta, oli niin paha olo. Mutta kun nyt voin paremmin olen ollut tosi ahkera. Ensinnäkin olen ilmoittanut vähän Flingan juttuja, mikä on aina hyvä saatu tehtyä. Ja nyt teidä pitää olla ylpeä minusta, olen nimittäin katsonut kesätöitä ja lähettänyt 6 sähköpostio siitä. Toivon että on radio tai lehtä kesäksi, ehkä kokonainen kesä Hankoossa kuka tietää...//


NYA NAGLAR! tutorial skall göras

<3 : Madde

1 kommentar: