onsdag 30 januari 2013

Jag är bara bäst!

Har nu läst bioligibokens understreckningar + bilderna. Häftet väntar till efter träningarna och dessutom har jag räknat matematikläxan. Snart skall jag till frissan och bli v med mina äckliga torra delade toppar. Efter det som sagt träningar och sedan biologiiii. Jag vet inte vad det är men av någon orsak gillar jag biologi väldigt mycket, tycker det är sjukt intressant och så. Fast det skulle ju finnas intressantare saker än att läsa till prov... Imorgon skall jag göra min denna veckas utmaning; Ingen dator/TV/iPod, som tur är iPhonen tillåten så jag kommer att leva på henne imorgon. Nog inlägg också.

//Olen lukenut biologiakirjan alleviivaukset + kuvat. Vihko odottaa harkkojen jälkeen ja sitä paitsi olen laskenut metematiikan läksyn. Kohta lähden kampaajalle ja saan kamalat kuivat latvani pois. Sen jälkeen kuten sanoin harkkoihin ja sitten bioligiaaaa. EN tiedä mikä siinä on mutta jostain syystä pidän biologiasta, se on niin mielenkiintoista ja silleen. Vaikka yllähän on kivempiakin asioita kuin kokeeseenlukemista... Huomenna teen tämän viikonn haasteeni; Ei tietokonetta/TVtä/iPodia, onneksi iPhoni on sallittu joten elän sillä. Myös postausta.//


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar