söndag 3 juni 2012

Today

I kväll far jag på ridläger med min Larre! Vi kommer antagligen att ha ett ordentligt deeptalk redan första natten om min gulle inte är alldeles för trött efter igår... Men herregud var jag har väntat och ändå fattar jag inte att vi far idag. Men allt börjar nog vara packat, bara godiset som fattas. Och dessutom har vi en två timmars bilresa tillsammans idag, GUD VAD JAG HAR SAKNAT HENNE!

//Tänä iltana lähdetään Larren kanssa ratsastusleirille! Meillä on varmaan kunnon deeptalk jo ensimmäisenä yönä jos mun kulta ei vain ole liian väsynyt eilisen jälkeen... Mutte herrajumala miten paljon olen odottanut ja en oikein tajua että lähdetään tänääb. Mutta kaikki rupee kyllä olemaan pakattuna, vain karkki puuttuu. Ja meillä on vielä kahden tunnin automatka yhdessä, KAIPAAN HÄNTÄ NIIN PALJON!
Hon kommer antagligen att döda mig... puss gulle :P

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar