måndag 11 juni 2012

Host, host... snörvel

Känner mig inget vidare faktiskt. Blev lite förkyld under ridlägret men hade absolut ingen tid att vara sjuk då så det blev inget värre heller. Men på lördagkväll kände jag mig bara sjukare och sjukare och gick och lade mig med en brännande huvudvärk trots värkmedicin. Söndagen tillbringade jag med att bara ta det lugnt men fick ändå inte mycket sovet förra natten. Nu hostar jag typ varannan sekund och oroar mig för hur jag skall klara av att vara hjälpledare på skriftskolelägret som börjar imorgon... Nåja dit far jag nog ändå och får hoppas på att min kropp igen fattar att den inte har tid att vara sjuk.


//Nyt ei oikein tunnu hyvältä. Ratsastusleirillä sain pienen flunssan mutta silloin ei ollut aikaa olla kipeenä ja siitä ei sitten tullut mitään pahempaa. Mutta lauantai iltana tunsin itteni vain pahemmaksi ja pahemmaksi ja menin nukkumaan polttavan päänsärkyn kanssa vaikka olin ottanut särkylääkettä. Sunnuntaina otin vain rauhallisesti mutta en saannut oikein nukuttua viime yönä ollenkaan. Nyt yskin suunnilleen joka toinen sekuntti ja mietin miten tulen pärjämään isosena riparileirillä joka alkaa huomenna... No lähden sinne ja saan toivoa että runkoni tajuaa että minulla ei ole aikaa olla kipeenä.//
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar