lördag 31 mars 2012

Nej usch

Ni som bloggar från blogspot, har ni uppdaterat till den nya versionen? Gjorde det just och jaa... man vänjer sig väl. Men det verkar rätt konstigt och layouten är så annorlunda.

Nåja men slänger in ett litet inlägg nu. Kommer att vara dött här ända till typ tisdag, har grundskolans sista (diggar att påminna mig själv om det hela tiden) engelska prov på tisdag. Och jag är rädd! Helt megalomaniskt rädd för det, engelska har sedan några år tillbaka varit mitt svagaste ämne och nu skall all grammatik från hela boken med. Hjälp, skulle hoppas att jag kunde läsa 24 timmar om dygnet i tre dygn. Lite överdrivet kanske men joo... Nej men seriöst har jag aldrig kännt så här inför ett prov, efter det här kan man inte göra någonting mera, siffran står där den står och kan inte längre ändras.



Nån annan som vill ha sommar?...

Sori en jaksanut kirjoittaa suomeksi nyt <3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar