onsdag 14 mars 2012

Han är så fiiiin

Var kul på stallet igår, bara vanligt chill, sedan lite fotografering av kompisarnas lektion. Sist gick jag ännu för att sköta Roope, och eftersom jag sedan hade en kvart tid tills min skjuts skulle komma fotograferade jag honom en stund.

//Eilen tallilla oli kivaa, vain perus chillailua, sitten vähän kuuvasin kavereittten tuntia. Lopuksi menin vielä hoitamaan Roopea, ja kun minulla sitten oli vähän ylimäärisä aikaa niin kuvasin hetken sittä kans.




Idag for jag till Sello för att köpa mat åt Molly. Men kan ni tänka er, den otacksamma kreaturen åt en syrsa och nu har hon två eller tre stycken i sitt terrarie samt en kvar i burken. Hoppas att de håller käft så att jag får min nattsömn, och hoppas verkligen att de har gömt sig under olika stenar där dom kan dö i lugn...

//Tänään lähdin Selloon ostamaan ruokaa Mollylle. Mutta voitteko ajatella se eläin söi yhden siran ja nyt sillä on terraariossaan kaksi tai kolme ja sitten vielä yksi purkisa. Toivottavasti ne pitävät turpansa kiinni niin että en menetä yöuniani ja toivottavasti ni ovat piiloutunet eri paikkoihin, missä ne sitten voi kuolla ihan rauhassa...//


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar