fredag 2 mars 2012

Du vet väl att jag falleeeer

Erik Rapps sång "faller" har snurrat i mitt huvud typ hela dagen. Måste bara säga att han sjunger sjukt bra, han är fjorton år och har gjort allting i sången helt själv.

Min 20- åring hade igår massor med energi. Jag snackar förstås om Roope som faktiskt börjar vara ganska gammal, men det synns knappt. Hade alltså lektion igår och han var super, ville bara fram hela tiden och började för första gången på länge slappna av och ge efter lite grann. Nöjd!

//Minun 20- vuotias oli eilen tosi energinen. Puhun tietysti Roopesta joka alkaa olla jo aika vanha, mutta se ei kyllä paljon näy. Oli siis tunti eilen ja heppa oli super, halusi vain eteen koko ajan ja alkoi ensimmäisenä kertana pitkään aikaan rentoutua vähäsen. Oon tyytyväinen!//



Några bilder på min sötnos som rört sig rätt mycket på sistone.


Inte att förväxla med en livsfarlig orm...
<3 : Madde

2 kommentarer:

  1. Herregud ja trodde att du hadde klippt ditt hår!! de så helt ut så :O

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha nepp d e ba där bakom mina axlar, mitt hår klipper ja int sådär bara... :D Fast ja no ha lite fiilis o få toppana bort så att d sku bli lite gämnare...

      Radera