söndag 25 mars 2012

Friends are like stars- you don´t always see them but you know they are always there

Tumblr_m1fplu7a0q1r3kpj6o1_500_large

Helt fantastiskt veckoslut! Var kul häng med både Grani och Kyrkslättsmänniskorna. Var alltså på hjälppisutbildnings weekend tillsammans med Kyrkslätts hjälpledare. Helt underbart att få se Kyrkslättsmänniskorna som jag inte sett på jag vet inte hur länge. Att bara få krama dem hårt och länge och snacka om allt mellan himmel och jord, gemensamma minnen ochom allt som har hänt sedan vi senast sågs. Älskar er!!!
527644_413626051988243_100000225553469_1767358_1122298082_n_large

//Ihan mahtava viikonloppu! Oli kivaa hengailua Granin sekä Kirkkonummen tyyppien kanssa. Olin siis isokoulutus weekendilla Kirkkonummen isojen kanssa. Oli ihanaa nähdä kaikki ihmiset Kirkkonummelta, joita en ole nähnyt ihan tosi pitkään aikaan. Vain että sain halata niitä kovaa ja kauan ja puhua kaikesta maan ja taivaan välillä, yhtenäisiä muistoja sekä kertoa ja kuunnela mitä kaikkea on tapahtunut sen jälkeen että nähtiin viimeksi. Rakastan teitä!!!//
Fotos del perfil

Jag som trodde att vi lite halvt tappat kontakten. Men nej nu vet jag att de alltid finns där för mig och vi bestämde redan att vi skall ses oftare. Om allt går väl ser jag dem alla i slutet av maj, och vissa även före det...
Tumblr

//Ja minä kuin jo luulin että meidän kontakti oli hukkunut vähän puoliksi. Mutta ei, nyt tiedän että ne ovat aina siellä minulle ja päätettiin että nyt pitää nähdä useammin. Jos kaikki sujuu hyvin nään kaikki jo toukokuun lopussa, ja jotkun ennen sitä...//

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar