onsdag 28 mars 2012

I´m feeling great, I´m feeling awesome...

Nej men när jag har räknat 18 uppgifter matematik och det bara var två och en halv som jag inte kunde känner jag mig nöjd. Har börjat lita på mitt mattahuvud lite igen...
Var på hjälppisutbildning idag, vilket var kul som alltid, och resten av dagen har jag bara räknat, räknat och RÄKNAT.

//Ei mutta kun olen laskenut 18 tehtävää ja siellä oli vain kaksi ja puoli jotka en ymmärtänyt olen tyytyväinen. Olen alkanut pikku hiljaa taas uskoa matematiikkapäähääni...
Olin tänään isokoulutuksessa, mikä oli hauska niin kuin aina, ja loppupäivän olen vain laskenut, laskenut ja LASKENUT.//


Awesome, kolla vad Dani hittade i butiken; Angry Birds läsk, ett helt klart måste bara för att liksom :) Och Oskar är också rätt snygg i bakgrunden.
//Awesome, kattokaa mitä Dani löysi kaupasta; Angry Birds limua, selvä pakko ostaa joskus :) Ja Oskarkin on aika hottis tuolla taustalla.

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar