lördag 17 mars 2012

Och vart försvann dagen?

Jaa.. Låt se; vad borde jag ha gjort? Läst biologi såklart! Nå, vad har jag gjort? Chillat i min onepiece <3 med en påse godis, en massa TV- serier och såklar världens bästa hund som sällskap. Ja okej jag har faktiskt städat alla hyllor i mitt rum, och det har jag typ aldrig gjort (här hos pappa alltså) så jag är mycket stolt, och vilka onödiga saker jag hittade sedan. Blev en hel del rosk men det är bara bra att få bort det ur mitt rum. Och dammlagret sedan... vill bara glömma det.
Vi var även på Lumis kusins 8-års kalas, helt kul trots att Lumi själv fejdade lite...

//Noniin... Katotaan; Mitä minun olisi pitänyt tehdä? Lukea biologiaa tietysti! No, mitä olen tehnyt? Chillaillut onepiece <3 päällä, seurana karkkipussi, TV-sarjoja ja tietysti maailman paras koira. Nojo olenhan minä siivonnut minun huoneen kaikki hyllyt, ja sitä en ole tyylii tehnyt koskaan (täällä isän luonna siis) ja olen tosi ylpeä itsestäni, ja löysin aika paljon turhia juttuja... Tuli aika paljon roskia, mutta hy7vä vain että saan ne pois huoneestani. Ja se määrä pölyä sitten... haluan unohtaa.
Oltiin kans Lumin serkun 8- vuotias synttäreillä, ihan kivaa vaikka Lumi fejdas vähän...//

 Diggar dessa retroböcker som är så gamla att jag knappt vågar röra dem, de får stå där som underbara prydnader


 
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar