onsdag 29 februari 2012

Blod, svett och tårar

Mina vader gör sååååå ont, inte har jag ju ens tränat mycket; två korgbollsmatcher i vilka jag spelade rätt mycket men ändå. Fick efteråt en himla sendrag, så mamma mata i mig två magnesiumpiller. Har lite glömt att äta av dem. Men nu på kvällen fick jag en sådan träningsvärk i vaderna att jag inte förstår. Har inte havt så här ont på mycket länge...

bananaaaas.tumblr.com
Men till turneringen; var helt sjukt kul att spela igen, trots att jag kanske var lite rostig. Trots det gjorde jag flest poäng i vårt lag och kämpade på som på den tiden då jag spelade korgboll "påriktigt". Mina knän är alldeles uppbrända av att ha glidit omkring på golvet i fighterna om bollen. Man märker inte under spelets gång med adrenalinet i kroppen alla små "skador" man får under matchen.
WeHeartIt
Fick som  alltid i korgbollsmatcher några små sår av för långa naglar som man först efteråt märker att har blött en längre tid, Så blod har runnit- check. Och som alltid springer man av och an som en dåre, svetten har lackat- check. Och när jag hemma skulle ta av skorna slog sendraget i så ont att även tårarna har siprat- check. Detta är från en serie för länge sedan som hette blod, svett och tårar och handlade om ett tjej basket lag...Krešo - Basketball
Blev ett lite väl lågnt inlägg så översatte inte det <3 : Madde

2 kommentarer: