måndag 20 februari 2012

Om någon inte visste...

Så finns det helt oändligt med snö där ute...

//Jos joku ei vielä tiennyt niin siellä ulkona on lunta loputtomiin...//


Btw så var jag faktiskt inte så dålig på att köra som jag trodde igår, tvärtom faktiskt. Har aldrig kört så bra, vann alla utom två. Och jepp jag vet hur nördigt det låter men egentligen så bryr jag inte mig.

Och vet ni, jag skall idag följa med systern till stallet och träffa hästen hon rider. Och vem vet, kanske det finns en liten möjlighet att jag får testa den...

//En ollu eilen niin huono pelaamissessa kuin luulin, päinvastoin. En ole koskaan ennen pelannut noin hyvin, voitin kaikki paitsi kaksi. Ja jo tiedän että tää kuullostaa tosi nörttimäiseltä mutta en oikeastaan välitä.


Ja tiettekö, meen tänää siskoni mukaan tallille tapaamaan hevosta, jota hän ratsastaa. Ja kuka tietää, ehkä on pieni mahdollisuus että saan kokeilla sitä...//


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar