tisdag 28 februari 2012

I´m back on track

...På mitt positiva år, nu verkar allt ordna sig. Fick igår ett så underbart mejl. Jag är anmäld till power- ridlägret första veckan på sommarlovet!!! Trodde att det var fullt men skickade ändå anmälan för säkerhets skull och det lönade ju sig. Synd nog får jag åka ensam i år, när jag är kompis med tre stycken fejdaren...

//...Minun positiivisella voudella, nyt kaikki näyttää järjestyvän. Sain eilen ihanan sähköpostin. Olen saannut paikan teho- ratsastus leirillä kesäloman ensimmäisenä viikkona!!! Luulin että se oli täynnä mutta lähetin varmuuden vuoksi ilmoittautuminen sinne ja onneksi tein niin. Sääli vaan että saan tänä vuonna lähtea sinne yksin, kun olen kaveri kolmen fejdarin kanssa...//


Saknar... 

En annan grej, jag har imorgon en korgbollsturnering. Hjälp har inte spelat på typ två år... Okej som tur är det bara skolkorgboll så nu skall det väl gå bra...

//Toinen juttu, minulla on huomenna koripallo turnaus. Apua en ole pelannut kahteen vuoteen... Okej onneksi se on vain koulukoripalloa niin toivottavasti se menee hyvin...//

Snart till stallet //Kohta tallille <3 : Madde

1 kommentar:

  1. ja sku no gärna komma på ridläger me dj mn d gå int :(

    SvaraRadera