söndag 1 april 2012

Born to be a princess

Vårens sista scoutmöte firades med två timmar ute i solen med bra sällskap och plättstekning. Nu är det bara att sätta igång att vänta till sommarens läger, tänk jag fattade inte före nu att det är typ ett halv år tills dess. Det är en lång tid så jag hoppas verkligen att jag kommer att träffa i alla fall en del av dem före det. Ångrar nu att jag inte tog med kameran, jag trodde att jag inte skulle ha tid att fota men det var bara chillande så jag skulle bra ha kunna knäppa en massa kort i det underbara vädret.
Har denna bild som bakgrund på min telefon och fick höra att den är helt fel; det borde stå "born to be a princess" i stället :)
//Tämä kuva on minun kännykän taustakuvana ja sain tänään kuulla että se on ihan väärin; teksti pitäisi olla "born to be a princess" :)

Min sötnos
Minun kulta

Även hon har fått påskfeeling i sitt terrarie :)
Hänellä on kans vähän pääsiäisfiilistä terraariossaan :)



//Kevätkauden viimeinen meripartio meetingi tänään, oltiin kaksi tuntia kivojen ihmisten kanssa ulkona auringossa ja paistettiin lettuja. Nyt pitää vin odottaa leiriä, tajusin vasta nyt että siihen on melkein puoli vuotta. Se on pitkä aika joten toivon että nään ainakin jotkut niistä ennen sitä. Valitettevasti en ottanut kameraa mukaan, luulin että en ehtisi ottaa kuvia mutta chillattiin vain niin olisin ihan hyvin ehtinyt räpsiä kuvia siellä ihanassa säässä.


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar